Skoči na glavno vsebino

V šoli smo se začeli učiti o človeškem telesu. Učiteljica nam je dala zelo zanimivo nalogo. Izbrati smo si morali človeški organ, ki ga bomo sami predstavili sošolcem.  Jaz sem si izbrala pljuča, ker me je zanimalo, kaj se zgodi z zrakom, ko ga vdihnemo. Najprej smo morali poiskati zanimivo idejo, kako izdelati model izbranega organa.

Med počitnicami sem poiskala idejo in jo objavila v Padletu. To je e-stena, ki nam jo je pripravila učiteljica, na njej pa objavljamo naše delo in ga delimo s sošolci. Pripravila sem si pripomočke, da sem na naravoslovnem dnevu sama izdelala model pljuč. Nato smo začeli raziskovati izbrani organ, in sicer kaj so njegove osnovne naloge, zakaj ga potrebujemo, kako deluje, kako se imenujejo deli organa, kaj se zgodi, če ta organ izgubimo, kakšne so bolezni in kako jih zdravimo ter kakšne so posebnosti oziroma zanimivosti. Pri raziskovanju smo si pomagali z učbenikom, podatki na spletu, Pinterestu, naučili smo se spraševati tudi umetno inteligenco Copilot in ChatGPT. Tako sem izvedela veliko novega o naši dihalni poti oziroma o pljučih. Copilot mi je povedal zelo zanimivo posebnost pljuč, da je desno pljučno krilo nekoliko večje od levega, ker mora levo pljučno krilo narediti prostor za srce. Ko smo imeli vse podatke, smo oblikovali plakat, da si z njim pri predstavitvi malo pomagamo.

Raziskovanje pljuč je bilo kar zahtevno. Ker pa sem imela veliko željo izvedeti več o pljučih, sem se potrudila.

Nia Jug, 4. b

Orodna vrstica - DOSTOPNOST